2016. február 26., péntek

Liebster Blog Award

Köszönöm a kihívást Hédinek és Kírának. :)


Miről szól ez a díj?
A Liebster Blog Award egy online díj amit bloggerek adnak bloggereknek, hogy új blogokat ismertessenek meg veled, és a te blogod is megismerhessék mások. A liebster szó német eredetű, jelentése: szeretett, kedves, kellemes, értékes, üdvözlendő.

Mik a szabályok?
Köszönd meg a bloggernek aki jelölt a díjra a posztod elején és linkeld vissza! Jelölj max. 11 bloggert a díjra és linked be őket is! Válaszolj a jelölőd 11 feltett kérdésre! Írj 11 érdekességet magadról, hogy az olvasóid jobban megismerjenek! Tegyél fel 11 kérdést a te jelöltjeid számára!


Válaszaim a feltett kérdésekre: 

1. Ha el kéne töltened egy wellnesshétvégét valamelyik főgonosz karakterrel,kivel mennél el? 
Hm...ez egy nagyon jó kérdés. Nem szeretem a főgonosz karaktereket, ezért nem szívesen tölteném a hétvégémet egyik jelölttel sem,de valószínűleg beadnám egy gonoszmegőrzőbe,hogy ne tehessen kárt semmiben és senkiben, nekem pedig ne kelljen folyton azt lesnem miben sántikál. Ha ez megoldható azt hiszem Sebastian-t vinném magammal A Végzet Ereklyéi sorozatból. 

2. Ha egy nyilvános karaoke bárban kéne elénekelned a Titanic főcímdalát egy könyves karakterrel, kit választanál?
Akik ismernek azok tudják, hogy borzalmas hangom van, gyakorlatilag vallatni lehetne vele. :D Abby Renard-ot választanám társamnak ebben a merényletben és reménykednék abban, hogy az ő hangja elnyomja az enyémet, így nem kellene szerződést kötnöm egy hallókészülék gyártó céggel. 

3. Ha választanod kéne egy jófiú és egy rosszfiú között, akkor kivel lovagolnál/motoroznál el a naplementében?
Ez nagyban függ attól milyen a két fiú emberileg és természetileg. De valószínűleg a rosszfiút választanám, mint a legtöbb lány, elvégre a sötét oldal csábítása elég erős, és elég nehéz neki ellenállni. 

4. Egy disztópia, vagy egy történelmi romantikus főszereplője lennél szívesebben? 
 Imádom a romantikus történeteket, de a disztópia műfaja is közel áll a szívemhez. Azonban a döntés könnyű, nem szeretem a történelmi regényeket még akkor sem ha romantikusak, így a disztópiát választom, elvégre nem volt szó arról, hogy a sztori nem lesz romantikus. :D

5. Ha beleírnának egy regénybe jó, vagy gonosz karakter lennél?
Az írótól függ, hogy milyen karakternek állítana be, de ha választhatok a jó karakterre voksolnék. A gonosz karaktereket szinte senki nem szereti. :D 

6. Melyik a kedvenc könyves instagram képed? 
Nem vagyok nagy instagram fan, csak néhány csoportot (fogalmam sincs mi a hivatalos neve), személy követek. Én magam pedig a fotózáshoz is béna vagyok. :D De kedvenc instagramos képem nincs. Sajnálom.

7. Milyen vadon élő állat lennél? 
Tegnapig azt válaszoltam volna, hogy tigris, de láttam egy videót egy édes pandáról. Rögtön szerelmes lettem, így a pandát választom. (KELL EGY PANDA! *-*) 

8. Ha szerepelhetnél egy romantikus vígjátékban ki játszaná a palit/csajt, akivel összeborulsz a film végén?
Theo James. Azok a szemek *-*.

9. Életed legfurcsább könyves élménye? 
Őszintén bevallom, hogy nem jut eszembe ilyen.

10. Ha bármelyik könyves hős/hősnő lehetnél, ki lennél?
Julia, a Vakrandi a végzettel c. könyvből. Imádom a történetet, és Julia eljut Londonba, ami nekem is nagy vágyam. :)

11. Mi a véleményed a filmadaptációkról? 
Sajnos nem láttam még olyan filmadaptációt amire azt mondtam volna, hogy "Na ez igen, ez olyan volt, mint ahogy én elképzeltem és olyan, mint amilyen a könyvben volt."  Vannak jó filmek amiket könyvből készítettek,de nagyon kevés. Eddigi tapasztalataim alapján ami könyvsorozatból készült az nem sikerül a legjobbra, de az egyrészes könyvek filmjei elég tűrhetőek (azért vannak kivételek).


11 Érdekesség/tény rólam:

1. Imádok aludni. Mióta az eszemet tudom,olyan ember voltam/vagyok, aki sokáig fenn van, és képes délig, olykor még tovább aludni. Ennek az a hátránya, hogy ha felkelek, akkor is fáradtnak érzem magamat. Ha viszont 3-4 órát alszom olyan vagyok, mint egy Duracell nyuszi, tele energiával és le sem lehet lőni. Néha annyira túlpörgök,hogy a környezetemben lévők, azt mondják most már elég. 

2. Kutyamániás vagyok. Ami meglepő, hogy kiskoromban rettegtem tőlük, bevallom a nagyobb kóbor kutyáktól/háztól kiszökött ebektől még most is megtudok ijedni. Rossz szokásom, hogy beszélek hozzájuk (anyukám mindig rám szól, hogy én sem örülnék,hogy ha a mi kutyánkkal "szórakoznának"), na persze nem mindegyiknek, csak amelyik szimpatikus. :D
Egyszerűen nem tudom megállni, hogy ne szóljak hozzájuk, mert annyira cukik, főleg mikor csóválják a farkukat, és dugják a buksijukat, hogy simogassam meg, amit persze nem teszek, mert nem szabad. :( Tudom dilis vagyok, de ez van. :D 

3. A sport és én két külön világ vagyunk. Reménytelen eset vagyok, emiatt utálok tesi órára járni, és kész szenvedés, főleg akkor ha talajgyakorlatokat kell végezni. Olyankor eluralkodik rajtam az "öljetek meg, hogy megússzam" érzés. 

4. Szeretek sütni. Nem kell nagy dolgokra gondolni, csak kis apróságok. Nehezebb süteménnyel még nem próbálkoztam,de ami késik nem jön időben. 

5. Sokak szerint önbizalom hiánnyal küzdök, szerintem pedig tök reálisan látom önmagamat. :D 

6. Olvasás közben mindig zenét hallgatok, a vicc pedig az, hogy ha valaki megkérdezi, hogy mit hallgatok, nem tudok rá válaszolni, mert annyira bele tudok merülni az olvasásba, hogy se nem hallok, se nem látok. 

7. Sokakkal ellentétben  én a kedvenc könyveimet újra szoktam olvasni. Van pár könyv amit 3x olvastam el, de újra meg újra elkápráztat, és nem tudom megunni. 

8. Utálom, ha fényképeznek. Azt hiszem ezen nincs mit magyarázni. :D

9. Nagyon be tudok lelkesedni dolgok iránt, világmegváltó terveim lesznek azzal kapcsolatban, aztán ez az érdeklődés elég hamar elszáll. Ilyenkor elmegy a kedvem az egésztől és abbahagyom amit elkezdtem. Valójában az a hibám, hogy nem vagyok kitartó, és nem hiszek abban, hogy ez nekem való, és képes lennék a megvalósítására. Mindennek gyorsan megakarom tudni a végeredményét, és ha akadályba ütközöm, ahelyett, hogy megpróbálnám megoldani inkább csendben elkullogok, és elkönyvelem egy újabb kudarcnak. Ezen próbálok változtatni, és úgy érzem lassan, de biztosan sikerül a helyére tenni a dolgokat. :) 

10. Szeretek énekelni annak ellenére, hogy borzalmas hangom van.

11. Végtelenül romantikus vagyok. Ez lehet amiatt van, hogy IMÁDOM a romantikus történeteket.



Kihívottaim: MFKata gondolatai, The Book World, Könyvvilág, Reading is my dream

Kérdéseitek:

1. Ha választanod kéne, hogy mindenféle könyvet végig kéne olvasnod ami az utadba kerül válogatás nélkül, vagy csupán 10 kedvenc könyvet olvashatnál egész életedben, mit választanál? Miért?

2. Ha írnál egy könyvet, mi lenne a témája?

3. Szoktál angolul, vagy más idegen nyelven olvasni? Mi a véleményed az angol könyvek olvasásáról?

4. Olvasás közben szoktál enni/inni? Ha igen mit iszol/eszel szívesen ilyenkor?

5. Melyik könyves karakterrel csinálnál interjút, és miért? 

6. Ha alkothatnál egy embert milyen tulajdonságokkal ruháznád fel, és hogyan nézne ki?

7. Kedvenc állat?

8. Filmnézés otthon, vagy moziban? 

9. Ha imádtál egy könyvet, de az ismerősöd utálta, hogyan reagálsz? 

10. Olyan ember vagy aki korán fekszik és korán kel, vagy aki későn fekszik és későn kel? 

11. Hiszel abban, hogy minden embernek van egy hasonmása a világban? 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése