2016. augusztus 12., péntek

Jamie McGuire - Gyönyörű tévedés

A ​​függetlenségét szenvedélyesen védelmező Camille Camlin, becenevén Cami boldogan hagyta a háta mögött a gyermekkorát, mielőtt az véget ért volna. Dolgozik, amióta megszerezte a jogosítványt, és a főiskola első éve óta albérletben lakik. Most a Red Doorban pultos, és a munkán meg főiskolai óráin kívül nincs másra ideje. Trenton Maddox az Eastern Állami Egyetem koronázatlan királya volt, aki már középiskolásként egyetemista lányokkal járt. A barátai irigyelték, a nők be akarták törni, de miután egy tragikus baleset fenekestől felforgatta az életét, Trenton otthagyta az egyetemet, hogy megbirkózzon iszonyatos lelkifurdalásával.

Tizennyolc hónappal később Trenton otthon lakik özvegy édesapjával és egy helyi tetováló szalonban vállal munkát, hogy fizetni tudja a számlákat. Amikor már azt hiszi, hogy az élet visszazökkent a megszokott kerékvágásba, a szeme megakad a Red Doorban egyedül üldögélő Camin.

A lány hisz abban, hogy sikerül szigorúan plátói szinten tartania a Trentonhoz fűződő friss barátságát. De amikor egy Maddox fiú szerelmes lesz, az örökre szól – még akkor is, ha esetleg Cami miatt hullik szét a már így is szétforgácsolódott családja.

Író: Jamie McGuire
Cím: Gyönyörű tévedés
Eredeti cím: 
Beautiful Oblivion
Sorozat: 
Maddox testvérek 1. 
Kiadó: 
Maxim Kiadó
Kiadás éve: 
2015.
Oldalszám: 
368.
Téma: 
Romantikus, New Adult

Imádom Jamie stílusát, a könyvei pedig fantasztikusak, ezért mindig hatalmas öröm számomra, amikor olvashatom a regényeit. Ez most sem volt másképp. Óriási lelkesedéssel vetettem bele magamat a történetbe, és most sem kellett csalódnom.

A sorozat első része Trenton és Cami kapcsolatába enged betekintést. Végigkísérhetjük őket az úton, ami tele van kanyarral, kátyúval, és kereszteződéssel. Főhőseink gyerekkoruk óta ismerik egymást, de nem szoros a kapcsolatuk, mégis eleget tudnak a másikról. Egyiküknek sem volt egyszerű gyerekkora, és most idősebb korukban is megvannak a saját problémáik.  

Kapcsolatuk szépen lassan alakul ki, és bizony sok az olyan tényező, ami (vagy inkább aki) akadályokat gördít a szerelmük kiteljesedése elé.
Trent egy Maddoxhoz hűen nem adja fel egykönnyen a játszmát, és harcol a lányért, és mindezt annyira édesen, viccesen és szexin teszi, hogy észre sem veszi az ember és ő is szeretne magának egy Maddox fiút. Ahogy Olive-val viselkedett, az annyira cuki volt, hogy meg tudtam volna zabálni, olyan jó volt látni, hogy mennyire szereti azt a kislány, és a lány viszontszereti őt.

Cami viszont nem lopta be magát a szívembe, már a könyv elején fura volt, hogy gyakorlatilag két kapura játszik, és a könyv nagy részében nem is tudott közöttük dönteni, a fennmaradó időben pedig nyavalygott. Nem tudom miért, de ez engem nagyon zavart, főleg mikor mást sem olvastam, csak, hogy folyton azt fújja, hogy meg fogja Trent utálni, meg többet látni sem akarja majd és a többi. Basszus hát álljon a sarkára és döntse el, mit akar, persze megértem én, hogy nem egyszerű, mert az ember az érzéseit nem befolyásolhatja, de akkor ne hülyítsen két fiút. Egy talpraesett lánynak láttam, aki nem csinálja össze magát egy kis szellőtől, de valahogy amikor olyan helyzetbe került, egyszerűen leblokkolt, vagy nem tudom. Egy kicsit lobbanékony természetű, akárcsak Trent, de ez nem zavart, mert olyan szópárbajokat nyomtak le, hogy nem bírtam megállni nevetés nélkül.

A tetkós/tetováló szalonos dolog Jay Crownover Marked Man sorozatát juttatja eszembe. Ami nem baj, mert azt a sorozatot is imádom, úgyhogy ez nem okozott problémát.

Az írónő egy kis csavarral is meglepte az olvasóit, amit az utolsó oldalon „rejtett” el. Hát az körülbelül akkorát szólt, mint egy bomba. Egyszerűen nem hittem a szememnek. Megkaptam a várva várt Happy End-et, de mellé kaptam egy kis fejtörést is, ami nem hagyott este aludni. Talán ennél jobban nem is tudta volna lezárni ezt a könyvet. Így az olvasók 1000x jobban el akarják majd olvasni a sorozat következő könyvét.

Tetszik, hogy ugyan különálló sorozat mégis belefolyik Travis és Abby történetébe. Az írónő jól kitalálta, hogy a Gyönyörű sorscsapás trilógiát megírja (Gyönyörű sorscsapás 1. Abby szemszög, Veszedelmes sorscsapás 2. Travis szemszög, Gyönyörű esküvő 2.5 Abby-Travis szemszög), és hozzákapcsolja Maddox testvérek sorozatot is, amiben a maradék négy fiút is megismerhetjük. A történetek közel ugyanabban az időben játszódnak, így azt is látjuk, az egyes testvérek, hogyan látják az eseményeket.

Alig várom, hogy az írónő következő regényét olvashassam. Azt hiszem, könyvről könyvre egyre jobban beleszeretek a Maddox fiúkba, de nem is tudom, miért lepődöm meg ennyire, hisz mindannyian csodálatosak.

Értékelés: 5/4
Egy újabb csodálatos Jamie könyv, ami magába szippantja az olvasót. Már az első oldal megfog és az utolsó betűig el sem engedi az embert.

Borító: 5/4
Két borítója is van ennek a könyvnek, és azt kell, hogy mondjam, mind a kettő nagyon tetszik. Ez a pávatollas megoldás hihetetlenül ötletes.

Karakterek: 5/4
Érdekes a karaktermegformálás. A főszereplőink valóságosak, megvannak a problémáik, ugyan Trent hátteréről nem derül ki sok minden, és örültem volna, ha kicsivel több információt kapunk, még így is élvezhető volt a regény. Camiról szerintem éppen eleget megtudtunk, így nála nem volt hiányérzetem.

Kedvenc karakterek:
Trent, de Olive is nagy favorit, nagyon aranyos, és meglepően érett a korához képest.

Idézetek:
„Hosszú szünet után összerázkódtam a szavaktól, amiket kimondani készültem.- Ha tudnád, amit én tudok… nem szeretnél. „
„Raegan azt kérdezte, szerettem-e már két férfit. Akkor még nem tudtam, hogy máris kettőt szeretek. Két férfit, akik nem is lehetnének különbözőbbek, mégis annyira hasonlítanak egymásra. „

 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése